Get hyped! BattleKart brengt de ultieme combinatie van karten en gamen naar Gent!

Gent - De razend populaire augmented reality kart ervaring, BattleKart, is verheugd de opening van een nieuwe locatie in Gent aan te kondigen. De nieuwe locatie bevindt zich bij Decathlon en Weba (Vliegtuiglaan 18) en opent haar deuren voor het publiek eind oktober.

BattleKart is de perfecte mix van video gaming, augmented reality en elektrisch karten, samengebracht voor ongekende sensaties! Het verovert een wereld van atypische activiteiten zoals escape rooms en laser shootings.

Spelers kunnen racen op geprojecteerde circuits, interageren met het circuit, bonussen verzamelen en tegen of met andere spelers strijden, allemaal terwijl ze in een krachtige elektrische kart rijden. BattleKart biedt heel wat verschillende spelmodi, zoals BattleRace, BattleFoot, BattleVirus en BattleSnake. De hoogtechnologische features, verschillende spelformules en uiteraard ook de uiterst veilige omgeving, maken het de perfecte activiteit voor teambuildings, afterworks, verjaardags- of zelfs vrijgezellenfeesten. Dus get the word out bij collega’s, vrienden en familie.

Zonder veiligheidspak of helm kunnen kinderen vanaf 1m45 meedoen. Een spelronde van 15 minuten start vanaf 20 euro, en hoe meer spelrondes worden geboekt, hoe groter de korting. Er zijn ook voorkeurstarieven doordeweeks en voor studenten. Je kan jouw tickets vanaf nu boeken!

Battlekart & Gent? De perfecte match

De regio van de Vliegtuiglaan krijgt, dankzij onder andere de nieuwste BattleKart vestiging, steeds meer allure. Zo werd onlangs ook aangekondigd dat Jumbo er zijn eerste Belgische Foodmarkt zal openen. De ‘place to be’, beaamt ook Sébastien Millecam, CEO van BattleKart Belgium. “Dit gebied maakt de laatste jaren een sterke opmars met veel nieuwe bedrijven en winkels en ligt perfect qua bereikbaarheid. We mikken hier op een super divers publiek dat op zoek is naar uniek entertainment. Gent is een bruisende stad en we zijn ongelooflijk trots hier een vestiging te mogen openen.” Het is tevens de 10e Belgische locatie voor het AR gameconcept, dus reden te meer voor een feestelijke opening!

BattleKart Gent zal twee tracks hebben waar 12 spelers simultaan per track kunnen spelen. De grootte van het complex bedraagt 4.500m2 en zal ook een bar bevatten waar je een panoramisch uitzicht over de tracks hebt. Ideaal als je supporters wil meebrengen of achteraf nog eentje wil drinken.

Bovendien is het concept ook ideaal voor bedrijven. Daag je collega’s (of baas) uit voor een spelletje Battlekart en creëer een onvergetelijke teambuilding. Het Battlekart team adviseert je met plezier over welke spelvolgorde ideaal is voor jouw team! Er wordt daarnaast ook een volledig uitgeruste meeting room voorzien voor B2B klanten, zodat je in een unieke omgeving meetings en brainstorms kan organiseren. Bovendien is er gratis parking rond het gebouw.

Over BattleKart

Het concept van BattleKart werd in 2012 bedacht door Sébastien Millecam als eindejaarswerk. De eerste locatie werd geopend in Moeskroen in juli 2015, en sindsdien zijn er meer dan 35 andere locaties geopend in België (Brussel, Kortrijk, Herentals, Antwerpen, Genk, Luik, Bergen, Marche-en-Famenne), Frankrijk, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Groot-Brittannië en zelfs in Australia, Dubai en Saoedi-Arabië! En het is nog lang niet over! Een Belgisch merk met internationaal succes, iets waar we alleen maar trots op kunnen zijn!

Boekingen zijn nu open via www.battlekart.com/gent

CONTACT & INFO

BattleKart Gent
Vliegtuiglaan, 18
9000 Gent

Openingsuren vanaf begin november:

• Maandag: 16u00 – 23u00
  • Dinsdag: 16u00 – 23u00
  • Woensdag: 13u00 – 23u00
  • Donderdag: 16u00 – 23u00
  • Vrijdag: 16u00 – 00u00
  • Zaterdag: 10u00 – 00u00
  • Zondag: 11u00 – 20u00

www.battlekart.com/
info@gent.battlekart.com

Prijzen vanaf 20 euro

Foto’s : credit : BattleKart.com
Videos via YouTube: @BattleKart

Noot aan pers

Op donderdag 24 oktober 2024 wordt een persmoment voorzien met de mogelijkheid tot een spelletje BattleKart. Wil je hier graag bij zijn? Of wil je graag een interview of testrit inplannen op een ander moment?

Graag een seintje via marlies@parlez.be

Marlies Neerinck

Senior Account Manager